Με το πέρας ολοκλήρωσης ενός project, π.χ. ενός web site ενός πελάτη, αμέσως επόμενο βήμα είναι η προώθηση αυτού, το λεγόμενο promotion.
Υπάρχουν δύο (2) είδη προώθησης που γίνονται σε κάθε έργο:
- η
ηλεκτρονική
προώθηση
- η οποία περιλαμβάνει καταχώρηση του έργου σε θεματικούς καταλόγους στο internet, τόσο σε ελληνικούς όσο και σε διεθνείς
- και η έντυπη προώθηση
-
η οποία γίνεται μέσω της εταιρίας PROMEDIA LTD και αφορά την διανομή έντυπου υλικού του πελάτη σε κλειστούς χώρους μεγάλης επισκεψημότητας (π.χ. εστιατόρια, καφέ, κινηματογράφοι, ξενοδοχεία, σταθμοί
λεωφορείων, σταθμοί τρένων, κτλ) όπου υπάρχουν διαφημιστικά stands (το λεγόμενο indoor advertising)
|